רישום חברה חדשה
חלמתם על כך המון זמן, והנה זה סוף סוף קורה. החלטתם שדי לכם עם הלבטים, ושהגיע הזמן לקחת את חייכם בידיים ולהגשים את החלום להקים חברה משלכם. כעת, יתחיל תהליך בירוקרטי המחייב ליווי של עורך דין, על מנת לוודא שכל הצעדים מתבצעים על הצד הטוב והאמין ביותר, כולל רישום חברה חדשה באופן רשמי. עם הליווי המקצועי המשפטי של hlaw.co.il תהיו בטוחים שהכל מתנהל באופן מקצועי ללא פשרות, כך שממש בקרוב תוכלו לצאת לדרך ולכבוש פסגות, עם החברה שהקמתם בעצמכם.
מה כולל תהליך רישום חברה חדשה
כדי לפתוח חברה, יש לבצע רישום חברה חדשה על פי ההנחיות. יש לבחור את שם החברה, מקום מושבה של החברה, למנות את הדירקטורים, לנסח תקנון לחברה וכן הסכם מייסדים במידת הצורך. מכיוון שבישראל הקטנה פועלות חברות רבות, מומלץ לחשוב על 3 חלופות לפחות לשם שהוצע חברה, בכדי למנוע מצב של אי-רישום החברה עקב דמיון רב מדי לשם שכבר קיים. רישום החברה יתבצע אצל רשם החברות והוא כולל הגשת טופס בקשה לרישום חברה, טופס הצהרה של בעלי המניות, תקנון החברה, וכן טפסים לרישום החברה. בנוסף, יש לשלם אגרה חד פעמית לרשם החברות. עם סיום הליך הרישום מתקבל מספר ח.פ רשמי.
רישום חברה – באיזה שלב עורך הדין נכנס לתמונה?
מומלץ מאוד לפנות לעורך דין רישום חברה חדשה בכדי לוודא שהתהליך כולו מתבצע באופן תקין ומדויק. כבר בשלב התכנון הראשוני, עורך הדין יסייע לכם לערוך את כל הטפסים הנדרשים לגורמים הבירוקרטיים שהם חלק בלתי נפרד מהתהליך, ואף יסייע לכם לנסח הסכמים ותקנונים, לצד בחירת שם החברה. ככל שלעורך הדין תהיה יד בכל צעד ושעל בתהליך, כך אתם תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים שהתהליך מתנהל באופן שלא ניתן לערער עליו, ושהדרך להגשמת החלום תהיה קצרה משנדמה לכם. אז למה אתם מחכים? היכנסו לאתר hlaw.co.il ובואו לעשות את הצעד הראשון לקראת ההצלחה העסקית שתמיד שאפתם אליה!