ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין חוזים

    עורך דין לחוזים

    איך מנסחים חוזה? בין אם מדובר על חוזה שותפות, חוזה שכירות או חוזה רכש, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין חוזים בכדי לוודא שההסכם, המחייב משפטית מעצם מהותו, נכתב באופן מובן וברור, ומתייחס לכל הנקודות החשובות לכל הצדדים. אצל hlaw.co.il תקבלו את כל המידע הנדרש בנוגע לדיני החוזים, לצד ליווי מקצועי ואמין, המבוסס על למעלה מ- 27 שנות ניסיון והיכרות עם עולם החוזים. כך, תהיו בטוחים שהמסמך הסופי יהיה מדויק, ברור ואיכותי.

    עורך דין חוזים גם לאלו שחתמו על חוזה

    לא רק אלו שעורכים חוזה זקוקים לשירותיו של עורך דין חוזים, אלא גם אלו שעומדים לחתום על חוזה שלא הם – ולא מישהו מטעמם – הכינו. הדבר האחרון שאתם צריכים זה להיקלע לסכסוך משפטי בשל חוזה שלא הבנתם נכון, ושכעת אינכם יכולים להשתחרר ממנו. מדובר בתהליך שגוזל לא מעט זמן ומשאבים, כלכליים ונפשיים, ואם יש אפשרות להימנע מהליכים משפטיים, מראש ההמלצה היא לעשות זאת. אם כן, רגע לפני שחותמים על חוזה שהגיע לידיכם, כדאי ליצור קשר עם עורך דין, על מנת להפקיד בידיו את החוזה. עם הידע המקצועי שלו, יעבור עורך הדין על החוזה שלכם, בכדי לחפש סעיפים שאינם מיטיבים עמכם, להכניס סעיפים לטובתכם ולהעלות סימני שאלה, אותם תוכלו להעלות מול הצד השני, בכדי להבהיר את הנקודות השונות ולאזן את החוזה גם לטובתכם.

    עו"ד חוזים: אחריות על אכיפת החוזה

    עורך דין חוזים אחראי גם על אכיפת החוזה, כולל הגשת תביעה במקרה בו בוצעה הפרה של ההסכם. כלומר, בראש ובראשונה מטרתו של עורך הדין היא ליצור חוזה הוגן לצרכי הלקוח, כזה שנותן ביטוי לצרכיהם של שני הצדדים, תוך עמידה בדרישות החוק. בנוסף, תפקיד עורך הדין לאכוף את החוזה, במצב שבו לא קוים כראוי או הופר. הדרך לעשות זאת היא על ידי הליכי גישור, בוררות ו/או הליכים בבית המשפט. בכל אלו יוכל לעזור לכם עורך דין ארז הרכבי, שמכיר היטב את מערכת המשפט, את דיני החוזים ואת הסיטואציות השונות שאתם עלולים להיקלע אליהן – ולא משנה באיזה צד אתם נמצאים. אז למה אתם מחכים?! היכנסו ל- hlaw.co.il וצרו קשר עם עו"ד ארז הרכבי בהקדם.

    עו"ד חוזים

    עורך דין לענייני חוזים

    חוזה הוא מסמך משמעותי ויש לו חשיבות והשלכות מרחיקות-לכת, שלפעמים אנשים לא מבינים עד הסוף. חוזה הוא הסכם מחייב, בעל תוקף משפטי, ולכן חשוב והכרחי להבין לעומק את כל הסעיפים המופיעים בו, לפני שחותמים עליו. מומלץ מאד שניסוח חוזה, כל חוזה, יתבצע אך ורק על ידי עורך דין לענייני חוזים, מה שמבטיח שכל סעיף יהיה ברור ומובן למי שעומד לחתום וגם יהיה חד-משמעי, למקרה שבעתיד תתגלינה מחלוקות או יתעוררו סכסוכים של ממש.

    החשיבות של מעורבות עורך דין לענייני חוזים בכל תהליך

    מכיוון שחוזה הוא עניין משמעותי מאד עבור כל הצדדים שקשורים בו, הרי שיש חשיבות לכך שכל צד יידע שהחוזה מגן על האינטרסים שלו ומכיל את כל מה שהוא דורש או חשוב לו. עורך דין לענייני חוזים שילווה את התהליך, בין אם הוא מייצג את כלל הצדדים ובין אם הוא מייצג את אחד מהם – יוכל גם לנסח את ההסכם וגם לוודא שאכן כל מה שהוסכם עליו בעל-פה מופיע בצורה ברורה ומפורשת. החוזה יהיה מה שיכריע במידה ותתעורר מחלוקת בעתיד ולכן יש חשיבות למעורבות עורכי דין בתהליך הניסוח של ההסכם והמשא ומתן בנוגע אליו.

    לא חותמים על חוזה ללא חוות דעת של עורך דין חוזים

    אנשים רבים חושבים שמספיק שהם יקראו את כלל סעיפי חוזה זה או אחר על מנת להבין אותו ולוודא שאכן האינטרסים שלהם נשמרים ושאפשר לסמוך על מי שניסח את החוזה. בפועל השפה המשפטית עלולה להכשיל את מי שלא שולט בה, ולכן עדיף לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני חוזים, שיקרא את החוזה וייתן הערות חשובות ומשמעותיות. כך אפשר להיות שקטים שהחוזה כשר ונכון לחתום עליו.

    עו"ד ארז הרכבי הוא עורך דין מסחרי, המתמחה גם בדיני חוזים, ומומלץ לפנות אליו לקבלת חוות דעת בנוגע לחוזים והסכמים.

    עורך דין לענייני חוזים

    למידע נוסף

    רישום חברה חדשה

    חלמתם על כך המון זמן, והנה זה סוף סוף קורה. החלטתם שדי לכם עם הלבטים, ושהגיע הזמן לקחת את חייכם בידיים ולהגשים את החלום להקים חברה משלכם. כעת, יתחיל תהליך בירוקרטי המחייב ליווי של עורך דין, על מנת לוודא שכל...
    להמשך קריאה

    הסכם שותפות

    הסכם שותפות עסקית הוא תמיד מרגש! וזה ממש לא משנה אם השותף או השותפה העתידיים הם חברי ילדות, קרובי משפחה או אדם שהכרתם במסגרת הלימודים/צבא/עסקים. בכל מצב שהוא, גם אם אתם סומכים במאת האחוזים על האדם, אין להיכנס לעסק ללא...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    פתח צ'אט
    1
    💬 שלחו ווצאפ!
    Scan the code
    שלום לכם,
    כאן עורך דין ארז הרכבי - איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן