ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הפרת סימן מסחר

    הפרת סימני מסחר

    הפרת סימני מסחר

    סימנים מסחריים של עסקים הם אחד ההיבטים החשובים ביותר במובן העסקי והשיווקי. למעשה, מדובר בנכס של החברה לכל דבר ועניין, על אף שלא מדובר בנכס פיזי, כמו משרדים, למשל. עד כדי כך, שגניבה או שימוש אסור בסימן מסחרי, משמעותו עבירה על החוק לכל דבר, והעונשים בגינה כבדים. לא מדובר רק בשימוש בסימן עצמו, אלא על הפרת סימן מסחר כשימוש בו בצורת העתק לא-מושלם, אך שעדיין מזכיר את המקור. בכל מצב בו עולה חשד להפרת סימן מסחרי, יש לפנות לעורך דין המתמחה בדינים אלו, כמו ארז הרכבי, אליו תוכלו לפנות דרך אתר hlaw.co.il ולקבל ליווי וייעוץ בנוגע לצעדים שיש לבצע, בהקשר של הפרת סימן המסחר שלכם.

    הפרת סימן מסחר – מה עושים אם עולה חשד לכך?

    במידה ועולה חשד, או שישנן הוכחות לכך, שבוצעה הפרת סימן מסחר, יש לפנות לעורך דין מומחה – ולא לפעול לבד. זאת, על מנת שלא לפגוע בסיכויי ההצלחה בתיק. עורך הדין יוכל להפעיל את קשריו וכישוריו בכדי לעצור את התופעה, ולהגיע לגנב כמה שיותר מהר, בכדי לעצור את ההפרה ולחייב את המפר בפיצויים בגין ההפרה. בנוסף, מערכת המשפט מכירה בחומרת הסיטואציה ונוהגת ביד קשה בכל אדם שעושה שימוש לרעה בסימני מסחר. עם זאת, בכדי להבטיח את הצלחת-התביעה, יש לוודא שסימן המסחר רשום, על אף העובדה שגם היעדר רישום לא בהכרח מבטל את אפשרות האכיפה, או מפחית ממנה. בכל מצב יש לפנות לעורך דין מומחה בתחום, בכדי להפיק את התועלת הרבה ביותר מהסיטואציה.

      כמה דגשים נוספים שכדאי להכיר

      לסימני מסחר רשומים יש תוקף של עשר שנים, כשישנה אפשרות להאריך את תקופת הרישום, לקראת מועד הסיום שלה. פעמים רבות, אנשים ועסקים שוכחים לחדש את תוקף הרישום – וכך מאבדים את ההגנה. בכדי למנוע מצבים, בהם קורית הפרת סימן מסחר לאחר תום תקופת הרישום, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין כבר בתחילת הדרך, כך שהמשכיות הרישום תובטח. בין אם אתם עומדים בפני פתיחת חברה חדשה, או השקת מוצר חדש, או שהנכם מתקרבים למועד פקיעת תוקף הסימן המסחרי, היכנסו ל- hlaw.co.il וצרו קשר עם עורך דין ארז הרכבי, שיעשה הכל בכדי להגן על זכויותיכם ועל סימן המסחר, שמהווה תעודת הזהות העסקית שלכם ומגן על המוניטין שלכם ושל העסק שלכם.

      למידע נוסף

      רישום חברה חדשה

      חלמתם על כך המון זמן, והנה זה סוף סוף קורה. החלטתם שדי לכם עם הלבטים, ושהגיע הזמן לקחת את חייכם בידיים ולהגשים את החלום להקים חברה משלכם. כעת, יתחיל תהליך בירוקרטי המחייב ליווי של עורך דין, על מנת לוודא שכל...
      להמשך קריאה

      עורך דין חוזים

      איך מנסחים חוזה? בין אם מדובר על חוזה שותפות, חוזה שכירות או חוזה רכש, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין חוזים בכדי לוודא שההסכם, המחייב משפטית מעצם מהותו, נכתב באופן מובן וברור, ומתייחס לכל הנקודות החשובות לכל הצדדים. אצל hlaw.co.il...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      פתח צ'אט
      1
      💬 שלחו ווצאפ!
      Scan the code
      שלום לכם,
      כאן עורך דין ארז הרכבי - איך אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן